Het wordt steeds serieuzer.

9 juni 2017 - Leiden, Nederland

We zijn druk bezig met het verzamelen van offertes.De tarieven met de daarbij behorende vroegboekkortingen voor 2018 zijn van  de meeste verhuurders reeds bekend. De vorige keren hebben we gehuurd bij Four Seasons RV Rentals. Dat is een onderdeel van Fraserway. Fraserway is 1 van de grootsten in Canada en bouwt de campers zelf. Zodra de campers 2 jaar oud zijn, worden ze doorgeschoven naar Four Seasons, die heeft campers van 2 tot 4 jaar oud. Laat nou Fraserway een zeer aantrekkelijke vroegboekkorting hebben, Het past binnen ons budget/begroting en moeten uiterlijk 30 juni 2017 beslissen of we accepteren. Zou mooi zijn een zo goed als nieuwe camper te krijgen. We vliegen hoogstwaarschijnlijk met Air Transat, die is voordeliger dan KLM. En een super de luxe hotel dichtbij Vancouver Airport. We nemen nog even de tijd, om te wachten met welke tarieven Four Seasons komt. Als die goedkoper zijn, overwegen we het voordeel uit te geven aan extra option van Air Transat. Meer bagage en meer beenruimte, misschien geen overbodige luxe voor een vlucht van 9 a 10 uur.

We houden jullie op de hoogte.