Dag 24 di 14 aug

14 augustus 2018 - Vernon, Canada

Vandaag rijden we door de Okangan Valley naar Vernon. Veel fruitkwekerijen en beroemd om de wijngaarden. Je kan zien, dat het hier heel lang niet geregend heeft, het is kurkdroog en die boeren maar sproeien, gelukkig water genoeg. Zuinig aan moeten doen met water hebben ze hier geen last van en ze mogen hier ook 3 x daags douchen. Al die campgrounds adverteren met Free WiFi, maar dat is droevig gesteld. Soms moet je bij de dame van de receptie op schoot gaan zitten, om snel internet te hebben. Wel een hele mooie en ruime site op kiezelstenen, bleek pas sinds afgelopen zaterdag opengesteld te zijn. Mooie picknick tafels ook, spiksplinter nieuw. En we hoorden een wolf huilen, maar niet gezien, al was Val wel bang dat hij op een stuk wat niet omheind was tevoorschijn zou komen. Al met al zijn we tot de conclusie gekomen, dat we nog geen enkele beer hebben gezien. Schijnt mede door de bosbranden te komen. Bij de receptie wilden we een spel kaarten kopen, helaas niet voorradig, gelukkig wel te leen. Even snel de spelregels van Hartenjagen gedownload en de pret kon beginnen. Tiny & val kenden het niet, maar het is een leuk en simpel kaartspel. Tiny won direct het eerste potje, doch onderhand ook het enige potje.