Dag 22 & 23 zo & ma 12 & 13 aug.

12 augustus 2018 - Revelstoke, Canada

Op naar Revelstoke en alweer een Ferry. De boot was aan de overkant en we stonden tamelijk vooraan in de rij. Er kunnen 4 rijen auto's/campers/vrachtwagens/en motoren naast elkaar op deze Ferry. Overtocht van 35 min. Veel van de omgeving was niet te zien vanwege mistvorming door bosbranden. Het lijkt wel of we vluchten voor die branden, want we laten ze iedere keer achter ons. The Pipe Coaster stond op het programma, maar vanwege de lange wachttijd hebben we dat laten schieten. De campingbeheerder was helemaal gek van ijshockey en stond verbaasd, dat wij dat ook volgen in NL. Val wilde nog een ijshockeyshirt en hij heeft ons een winkel verteld. Maar helaas, het seizoen is voorbij, geen shirt meer te koop in die souvenirshop. We hadden een site zonder water. Niet echt handig. Maar de klompjes deden weer wonderen, want Fred ging vragen of er nog een Full Hookup site beschikbaar kwam, de andere dag konden we verhuizen van site 43 naar 2.

's Avonds kwam ie even langs om te kletsen en vroeg naar Val haar shirt. Helaas uitverkocht, hij terug naar kantoor om te googelen en vertelde ons, dat er in Kelowna een winkel was Jersey City genaamd. Dat kenden we van 5 jaar geleden in Calgary. En toevallig zouden we 2 dagen later op weg naar Merrit door.langs Kelowna rijden.