Dag 28 & 29 za & zo 18 & 19 aug.

18 augustus 2018 - Fort Langley, Canada

Zojuist aangekomen in Fort Langley. Nog 2 overnachtingen en dan keren we weer huiswaarts. Het is nu een kwestie van voorraad opmaken. Kleine tegenvaller Fireban (wisten we) maar hier BBQ met houtskool niet toegestaan. Voorraadje houtblokken geven we morgen maar weg, die dienen nu alleen nog maar op de sanidumpslang in goede banen te leiden. Vlees voor de BBQ gaat vanavond noodgedwongen in de koekenpan/oven Briketten en aanmaakblokjes geven we ook maar weg. Het is hier op de campground een feestweekend, misschien kunnen we de BBQ voor een loterij beschikbaar stellen. Maarten & Val hebben de voorraad wasgoed weggewassen en hangt nu te drogen. We willen zoveel mogelijk kleding schoon mee terug nemen. Morgen maar uitslapen en dan ieder zijn koffers pakken. Een heel probleem, want er zijn veel souvenirs gekocht (kleding) Maarten heeft al een grote tas gekocht, want er moet een grote pluche Moose mee. Gelukkig mogen we 2 x 23 kg bagage meenemen. Alleen de 10 pakken DE koffie zijn er doorheen gejaagd. Zowel Maarten als Valery en Fred hebben hun fotostatief voor niks meegenomen, niet gebruikt. Jammer van het gewicht.

Extra leuk voor de dames een tussenstop in Calgary (5 kwartier) dus 1 x extra landen en opstijgen.

Later zal ik een laatste bericht aan dit Blog toevoegen, met dan ALLE foto's & video's.

1. Henry en Marjon:
    19 augustus 2018
    Hoi Fred en medereizigers, hier dan de dame uit de souvenirwinkel van Hell's Gate.
    Persoonlijk kennen weer elkaar inderdaad niet maar we hebben elkaar jaren gesproken aan de telefoon.

Die bosbranden zijn verschrikkelijk. Wij hebben onze route tot nu toe nog steeds kunnen rijden zonder omleidingen of versperringen. We klagen niet.

Op Vancouver Island zagen we weer eens een blauwe lucht! Prachtig.

Wij wensen jullie een veilige trip naar Nederland.
    En bedankt voor jullie reisverslagen.

Groetjes,
    Henry en Marjon
  2. Veronica:
    19 augustus 2018
    Wat een verhalen weer Jullie maken heel wat mee zo samen.
    Mijn vraag is inmiddels al beantwoord, met al die kleding en leuke souvenirs die jullie in al die dagen hebben aangeschaft, moet er zeker een koffer/tas extra mee terug.

Geniet nog maar lekker van de twee laatste dagen en ook ik wens jullie een behouden reis terug !!

Groetjes Veronica