Maandag a.s. valt de beslissing.

30 juni 2017 - Leiden, Nederland

De afgelopen dagen contact gehad met Roderick van GoCanada, De lucratieve aanbieding van Fraserway is geldig tot en met 30-06-2017. Fred heeft zelf contact gezocht met Willem Kok (NL Manager) van Four Seasons, omdat zij nog steeds geen prijzen voor 2018 bekend gemaakt hebben. Er is daarna druk overleg geweest tussen Fraserway>Four Seasons>GoCanada. Vandaag kwam het verlossende woord van GoCanada, zij hebben de tarieven VANAF 1 juli 2017 voor 2018 bekend gemaakt. Maar GoCanada moet een en ander nog in hun boekingssysteem actualiseren.

Roderick van GoCanada had ons al geadviseerd nog even te wachten op Four Seasons, maar dat hield wel in, dat we het aanbod van Fraserway moesten laten lopen. Om kort te gaan, Roderick belde omstreeks 17:00 uur en heeft het volgende kunnen regelen. We krijgen a.s. maandag een offerte op basis van Four Seasons, maar als we toch besluiten het aanbod van Fraserway te aanvaarden, dan is dat alsnog mogelijk. Dus lekker makkelijk, we nemen de goedkoopste, het enige verschil is de ouderdom van de camper. Fraserway 0-2 jaar oud. Four Seasons 2-4 jaar oud. Modellen en inrichting zijn hetzelfde, evenals de inventaris en het kilometerpakket ( 4000 km.) De exacte data zijn nog niet bekend, omdat Air Transat pas in september 2017 hun definitieve vluchtschema bekend maken. Maar we kunnen ervan uitgaan, dat ze op dezelfde dagen blijven vliegen vanaf Amsterdam.

En nu komt het leuke, dat Fred zowel de heen- als terugvluchten heeft bekeken en kenbaar gemaakt aan GoCanada. Er zijn 2 dames die nog nooit gevlogen hebben en dus wat angstig zijn ;) Valt zijn oog op een terugvlucht met een tussenlanding in Calgary hahahahahah. Dus ja dames dat wordt 1 keer extra landen en opstijgen.